Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Tajemník Městského úřadu Žlutice vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o úřednících“), výběrové řízení na obsazení pracovní pozice
ÚŘEDNÍK/ÚŘEDNICE
majetkové správy a finanční a dotační referent
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce
Druh práce: úředník/úřednice
Místo výkonu práce: správní obvod města Žlutice vymezený územím obcí v souladu s vyhláškou MV ČR č. 388/2002 Sb. o stanovení správních obvodů obcí s pověřeným obecním úřadem a správních obvodů obcí s rozšířenou působností
Platová třída odpovídající druhu práce: 10
Základní plat dle NAŘÍZENÍ VLÁDY č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (dle započitatelné praxe) a dále osobní ohodnocení po zkušební době.
Předpokládaná pracovní náplň:
- Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice.
- Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu.
- Souhrnné zpracovávání návrhů smluv při správě majetku.
- Koordinace činností souvisejících s podáváním žádostí o podpory a dotace a přijímáním podpor a dotací a s plněním závazků vzniklých přijetím podpory a závěrečným vyhodnocením čerpání podpory. Stanovování postupů a zásad výběru žadatelů o podpory včetně vyhodnocování projektů. Zpracovávání a předkládání závěrečného vypořádání přiznaných dotací a podpor.
Co nabízíme:
- Jsme stabilním zaměstnavatelem, pracujeme v profesionálním a inspirativním pracovním týmu.
- Bonusy: 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, benefity pro zdraví, pojištění odpovědnosti zaměstnance a další.
- Moderní technické vybavení podle konkrétní pozice, např. mobilní telefon a notebook.
- Motivační pracovní prostředí: pravidelné odborné vzdělávání, možnost studia při zaměstnání.
- Široký výběr stravování v místě pracoviště, dobrá dopravní dostupnost, parkování v areálu úřadu.
- Možnost práce z domova (home office), úpravy pracovní doby.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle § 4 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům,
- je bezúhonná,
- ovládá jednací jazyk a
- splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Další požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání s možností výjimky z kvalifikačních předpokladů, tj. úplné středoškolské vzdělání
- dobré komunikační schopnosti,
- znalost práce na počítači (MS Office, Windows, Internet apod.),
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odpovědný přístup k plnění úkolů.
Výhody při posuzování uchazečů:
- znalost agendy silničního správního úřadu dle zákona č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích,
- znalost problematiky územního plánování,
- znalost zákona č. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů,
- řidičský průkaz skupiny B a aktivní řízení osobního automobilu.
Náležitosti písemné přihlášky:
- jméno, příjmení a titul zájemce,
- datum a místo narození zájemce,
- státní příslušnost zájemce,
- místo trvalého pobytu zájemce,
- číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis zájemce.
V přihlášce uveďte kontaktní údaje (telefonický kontakt, e-mailová adresa).
Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce:
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- další doklady, které se týkají odborné způsobilosti zájemce.
Předpokládaný termín nástupu: 1. 1. 2025, či dříve dle dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: do pátku 22. 11. 2024 do 13 hodin, vždy rozhoduje termín doručení
do podatelny Městského úřadu Žlutice, či do datové schránky (nikoli datum podání na poštu).
Místo a způsob podání přihlášky: osobně v podatelně Městského úřadu Žlutice nebo písemně na adresu: Město Žlutice, Velké náměstí 144, 364 52 Žlutice, či do datové schránky q9xbwud.
Zalepenou obálku označte textem: „Výběrové řízení úředník/úřednice – majetkové správy a finanční a dotační referent“.
Ostatní informace:
Více informací podá osobně nebo telefonicky tajemník Městského úřadu Žlutice Mgr. Tomáš Vodenka, (telefon 724 770 169).
Těšíme se na všechny došlé přihlášky i budoucí spolupráci s vybraným uchazečem!
Ve Žluticích dne 5. listopadu 2024
Příloha č. 1 Přihláška k výběrovému řízení
Příloha č. 2 Souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji
Mgr. Tomáš Vodenka
tajemník Městského úřadu Žlutice
Zveřejněno na úřední desce dne: 5. 11. 2024
Sejmuto dne: 22. 11. 2024
Datum vložení:
5. 11. 2024 10:00